2011. január 25., kedd

Készülődés fázisai: tervek

Igen, a Camino mellett dönteni kell. Ez az első lépcsőfok. Meghozol egy döntést, és kitartassz mellette. Nem teória, hanem tett. (A mai világ gyakran használja a szavakat, az igéket gondolatként, és nem társít hozzá semmilyen fizikai cselekvést.)
Ha elhatározod, tedd meg! Ha elhatároztad, nem véletlenül tetted!

Igen, a Caminora készülni kell.

Sok minden van.

Nekem nagyon tetszik a spanyol nyelv, a szavak csengése, a mondatok üteme. Nem hiába választottam anno a gimnáziumban második nyelvnek. Sajnos nem sokat törődtem vele,
nem tanultam meg, alig tudok elmondani egy mondatot spanyolul.

Az, hogy fél év múlva másfél hónapot gyalogolok majd Spanyolországban, elővetette velem a legelső spanyol tankönyvem, azt a sárgát, és elkezdtem az alapoktól magamat tanítani. Még ilyet! Aki ezt hallaná a csoporttársaim közül, hogy én, spanyolozok, mikor rám sincs kényszerítve, meglepődne.

Ez a Caminora készülés különleges. Még nem is vagyok az Úton, mégis úgy érzem már ott vagyok. Hiszen olyan dolgokat kezdek el csinálni az Camino miatt,
amiket mindig is szerettem, mégsem űztem. De idézem: "nincs időm, most mással vagyok elfoglalva, sok macera, akkor majd mindig járni kell, nehéz, stb". Ilyen a nyelv pl. (Az anyanyelvemen kívül egy nyelven sem merek megszólalni). Ilyen a sport (Sokáig sportoltam, mindenféle sportágat szeretek,
ha rászánom magam, akár sportoló is lehettem volna, de nem.) Sokáig nem vallottam be magamnak sem, hogy a lustaság, és az h nem vagyok kitartó semmiben, nem csupán örökletes dolog, hanem az én tulajdonságaim is, és csak rajtam áll, hogy mit kezdek velük.

Tehát, most TRX, hogy erősödjek. Szeretnék jógázni is, és a régi szerelmeimhez visszatérni: az úszáshoz és a ping-pongozáshoz. (Mikor lesz a szeretnék-ből, cselekedet?)

Ez a Január a terveké, hogy mely dolgokba kezdek bele Februártól. Itt szerepelnek a Camino-ra készülés folyamatai is.

Emellett, semmiképpen sem utolsó sorban a Lelket is fel kell öltöztetni zarándoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése